Досягнення та перемоги Adelina Call Center у 2019 році

        На Всеукраїнському конкурсі у галузі контакт-центрів DzWINNER до фіналу увійшли наші співробітники: Андрій Найда – «Менеджер Року»; Поліна Грецко – «Наставник Року»; Ірина Кириченко – «Тренер Року». 

  • Ювілей найдавнішої співпраці із замовником компанією Vodafone – 12 років, зокрема, розпочато обслуговування також контрактних абонентів та запущена послуга MNP (Mobile Number Portability); а також інтернет-магазином Rozetka – 10 років, Viasat – 9 років, Vodafone Up Sale – 5 років,  АЗК «ОККО» (Концерн Галнафтогаз) – 2 роки, АШАН Україна – 3 роки. Також продовжуємо успішне партнерство та обслуговування клієнтів компаній: McDonalds, НСЗУ (Національна служба здоров’я України), Nokian Tyres, Bosch, LC Waikiki, IQ Energy, BVS, Воля, КОМО, Кормотех. Вдячні за довіру шановним клієнтам.

        Стартувало успішне партнерство та обслуговування клієнтів компаній: Jacobs, Amic, BVS, ДТЕК, Good-Harvest, Атотранском, BSH Побутова техніка, MD Fashion, Demix, Глобино, Globberry, LC Waikiki, HTC, Sporter, ПУМБ, Роза Ветров, Мелавица, SberMobile.

  • Київському контакт-центрі успішно стартував масштабний багатонаціональний проект по співпраці з дипломатичними місіями зарубіжних партнерів. Обслуговування клієнтів відбувається на 24-х мовах. На проекті задіяні співробітники різних країн, різних релігій, різних культур, які надають першокласний сервіс клієнтам зі всього світу.

        Пройшла третя хвиля внутрішнього навчального проекту – Adelina University.

Adelina University (AU) – це освітній проект, внутрішній корпоративний університет компанії, метою якого є професійне та особистісне зростання наших співробітників, реалізація прихованого потенціалу та надання кожному однакових можливостей для кар’єрного зросту. У 2019 році у проекті взяли участь майже 80 співробітників зі Львова та Харкова, включаючи 6 досвідчених тренерів компанії, які розробили авторські тренінги по тайм-менеджменту, лідерству, публічним виступам тощо.  29 випускників, які успішно здали іспити, зараховані до кадрового резерву компанії, а 4-ро вже отримали підвищення та зайняли адміністративні посади в Adelina Call Center. У 2020 році очікуємо випуски у Києві та Бєлгороді.

        Корпоративна HR-школа Adelina Call Center у Харкові та Києві також зібрала чимало схвальних відгуків від співробітників – сертифікати та спеціалізовані знання у сферах пошуку, підбору та розвитку персоналу отримали 13 випускників.