Досягнення та перемоги Adelina Call Center у 2018 році

  • На Всеукраїнському конкурсі у галузі контакт-центрів DzWINNER до фіналу у номінації “Краща команда продажів 2018” вийшла  команда Катерини Богайчук.
  • Операційний директор Христина Бондар запрошена виступити та поділитись досвідом на відкритті благодійної HR-конференції “Утримай мене, якщо зможеш“.
  • Ювілей найдавнішої співпраці із замовником компанією Vodafone – 11 років, а також інтернет-магазином Rozetka – 9 років, Viasat – 8 років, Vodafone Up Sale – 4 роки,  АЗК «ОККО» (Концерн Галнафтогаз) – 1 рік, АШАН Україна – 2 роки.  Вдячні за довіру також всім нашим шановним клієнтам.
  • Стартувало успішне партнерство та обслуговування клієнтів компаній: McDonalds, НСЗУ (Національна служба здоров’я України), Nokian Tures, Bosch, LC Waikiki, IQ Energy, BVS, Воля, КОМО, Кормотех.
  • Участь в освітньому проекті “Мрій та дій“: серія з 13-ти тренінгів від Олега Солодяка, Олени Козереми для дітей та підлітків м. Львова (“Навики, які допоможуть отримати роботу мрії“; тренінг по таймменеджменту).
  • Проведено числені майстер-класи в рамках програми Кар’єрний Крок.
  • Бізнес-тренер компанії Олег Солодяк увійшов в 10-ку найкращих спікерів в рамках відкритого чемпіонату з ораторського мистецтва Oratory Lviv Open 2018.
  • Проведено навчання з “Управління персоналом та якістю на проекті” для працівників Головного Центру надання адміністративних послуг м. Львова (15-80 Гаряча лінія м. Львова та довідка ЦНАП Львів 297-57-95)

Публікації у ЗМІ

Читати досягення за 2017 рік