Досягнення та перемоги Adelina Call Center у 2018 році
- На Всеукраїнському конкурсі у галузі контакт-центрів DzWINNER до фіналу у номінації “Краща команда продажів 2018” вийшла команда Катерини Богайчук.
- Операційний директор Христина Бондар запрошена виступити та поділитись досвідом на відкритті благодійної HR-конференції “Утримай мене, якщо зможеш“.
- Ювілей найдавнішої співпраці із замовником компанією Vodafone – 11 років, а також інтернет-магазином Rozetka – 9 років, Viasat – 8 років, Vodafone Up Sale – 4 роки, АЗК «ОККО» (Концерн Галнафтогаз) – 1 рік, АШАН Україна – 2 роки. Вдячні за довіру також всім нашим шановним клієнтам.
- Стартувало успішне партнерство та обслуговування клієнтів компаній: McDonalds, НСЗУ (Національна служба здоров’я України), Nokian Tyres, Bosch, LC Waikiki, IQ Energy, BVS, Воля, КОМО, Кормотех.
- Участь в освітньому проекті “Мрій та дій“: серія з 13-ти тренінгів від Олега Солодяка, Олени Козереми для дітей та підлітків м. Львова (“Навики, які допоможуть отримати роботу мрії“; тренінг по таймменеджменту).
- Проведено числені майстер-класи в рамках програми Кар’єрний Крок.
- Бізнес-тренер компанії Олег Солодяк увійшов в 10-ку найкращих спікерів в рамках відкритого чемпіонату з ораторського мистецтва Oratory Lviv Open 2018.
- Проведено навчання з “Управління персоналом та якістю на проекті” для працівників Головного Центру надання адміністративних послуг м. Львова (15-80 Гаряча лінія м. Львова та довідка ЦНАП Львів 297-57-95)
Публікації у ЗМІ
- Стаття Олега Чорнобривцева, генерального директора, для Новое время “Як роботи атакують колл-центри“