ADELINACALLCENTER COPYRIGHT 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

ПІДТРИМКА РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ (гаряча лінія, hot line)

Якщо Ваша компанія стрімко розвивається, веде активне просування своїх товарів та послуг, постійно організовує BTL та рекламні акції, тоді підтримка всього комплексу маркетингової діяльності є невід’ємною частиною процесу успішної реалізації Ваших проектів.

Як показує досвід, від 70% до 90% клієнтських запитів під час проведення рекламних акцій є типовими і стосуються стандартної інформації, тому на обробку таких звернень не доцільно та економічно не вигідно залучати висококваліфікованих фахівців Вашої компанії. Достатньо визначити перелік таких запитів, прописати чіткий сценарій та алгоритм дій, і зосередитись на основній діяльності компанії, а оператори Adelina Call Center:

Дана послуга актуальна, як виробникам – організаторам акцій, так і рекламним агенціям, які зможуть передати частину обов’язків по забезпеченню належної реалізації рекламної кампанії професіоналам Adelina Call Center та сконцентрувати свою увагу на інших аспектах управління проектом.

Потреба у послузі «Підтримка рекламних компаній» особливо зростає для політиків та політичних партій у період передвиборної кампанії. Ця послуга передбачає як агітацію виборців шляхом точкового продзвону та докладного інформування про програму кандидата або партії, так і збір інформації населення про хвилюючі їх проблеми і побажання. Контактний центр Аделіна багато років організовує безперебійну роботу «гарячих ліній» для виборців і проводить опитування громадської думки.

Послуга Підтримка рекламних компаній – суттєво дешевша та зручніша у порівнянні з коштовними телевізійними роликами, рекламою у радіоефірі, (у більшості випадків ще й не досягає кола виборців або клієнтів), з виготовленням біг-бордів, банерної реклами в інтернеті (яка ігноруються сучасним суспільством через зростаючу «банерну сліпоту»).

Телефонні дзвінки позбавлені всіх зазначених недоліків. Встановлюється індивідуальний контакт з потенційним споживачем товарів або послуг – «жива» реклама, під час якої оператор має можливість контролювати видачу потрібної інформації, регулювати розмову, працювати з відмовами та враховувати реакції.

Вам надається повна звітність – статистика зворотного зв’язку зі споживачами:

– записи усіх розмов

– відгук потенційних клієнтів на маркетингові акції

– результати ефективності використання різних інформаційних засобів

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

Top

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

×