ADELINACALLCENTER COPYRIGHT 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

Для оптимізації системи замовлень товарів і послуг, Adelina Call Center пропонує спростити роботу фахівців Вашої компанії за допомогою послуги «Обслуговування Інтернет-магазинів». В рамках даної послуги досвідчені фахівці Adelina Call Center 24 години на добу 7 днів на тиждень 365 днів на рік:

приймають замовлення на товари і послуги;

якісно обробляють замовлення згідно Ваших корпоративних стандартів обслуговування;

консультують щодо асортименту, вартості якості товарів;

інформують щодо термінів і умов доставки, гарантійного терміну обслуговування;

працюють з проблемними зверненнями та вирішують питання затримки в доставці товару;

обробляють запити поштою, через соціальні мережі та в онлайн чаті;

працюють з клієнтською базою Вашого інтернет-магазину через e-mail розсилки та SMS по заданій стратегії (за графіком чи по подіях);

Бездоганний сервіс для Ваших клієнтів

Ви більше не пропустите жодного клієнта, адже всі питання й заявки по телефону, в пошті, у чатах тощо будуть оброблені вчасно. Оператори колл центру для інтернет-магазину можуть оперативно консультувати зокрема і з технічних питань, наявності та особливостей продукції в групах у соціальних мережах.

Готові програмні рішення

Ми також пропонуємо Інтернет-магазинам своє програмне забезпечення для реєстрації даних або інтеграцію з Вашою CRM-системою, актуалізацію даних Ваших клієнтів і регулярну звітність. Скориставшись даною послугою, в результаті Ви отримуєте сформований список замовлень в будь-якому зручному для Вас форматі, готовий для виставлення рахунків і формування відправки.

Запис розмов та звітність

Всі розмови (вхідні та вихідні) записуються для контролю якості віддалених операторів колл-центру. Додатково записуються всі спроби додзвонитись. Звіти про роботу можуть містити детальну інформацію про типові причини відмови, KPI, уточнені телефонні номери Ваших клієнтів тощо.

Економія та прибуток

Наймаючи оператора на аутсорс, замість одного штатного співробітника, Ви отримуєте цілу команду. Немає потреби витрачати час та гроші на його мотивацію й навчання, орендувати офісне приміщення та організовувати робоче місце для його роботи – професійний менеджер інтернет-магазину відразу приступає до роботи, гарантуючи додаткові продажі та збільшення середнього чека. З нами Ваш магазин зможе обслуговувати клієнтів цілодобово, без вихідних або перерв на обід. Ви оплачуєте кожен дзвінок, а не фіксовану заробітну плату. І якщо в “не сезон” дзвінків мало, то Ваш рахунок буде менше, ніж в сезон.

«Обслуговування Інтернет-магазинів» від Adelina Call Center допоможе уникнути затримок в обробці і виконанні замовлень, оптимізувати роботу власного персоналу, зменшити витрати компанії і збільшити швидкість роботи з клієнтами. Впровадження послуг професійного контактного центру в інтернет-магазині надасть можливість Вашим покупцям звернутись до Вас повторно, радити друзям і колегам конкретно Вашу компанію, а Вам нарощувати свій прибуток.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

Top

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

×