ADELINACALLCENTER COPYRIGHT 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА КЛІЄНТІВ ЗАМОВНИКА

Служба підтримки клієнтів. 

Висококласний сервіс обслуговування та підтримки клієнтів – чи не єдине, у чому Ви можете обігнати конкурентів на перенасиченому послугами та товарами сучасному ринку. Ввічливість, чуйність, позитив – на превеликий жаль зустрічаються у сервісі не часто. Довгі черги дозвону, заплутаний IVR, грубий оператор з дефектами мови – відтепер забудьте про це назавжди.

Adelina гарантує кращий рівень обслуговування Ваших клієнтів. Адже не просто так нам вже довірили своїх клієнтів лідери українського ринку – найбільші національні компанії.

Ми пропонуємо повний спектр послуг з підтримки та піклування про Ваших клієнтів:

– Надання цілодобової «гарячої лінії» – дзвінки приймаються 365 днів на рік без перерв та вихідних.

– Використання загального або персонального телефонного номера мобільного мережі, фіксованої мережі для вхідних дзвінків;

– З’єднання клієнта з замовником та/або замовника з клієнтом у будь-якій країні світу за спеціальними полегшеним тарифами;

Обробка електронної пошти, чатів та факсимільного кореспонденції;

– Привітання, комунікація та надання необхідної клієнту інформації від імені компанії-замовника (або замовника як фізичної особи) відповідно до Ваших корпоративних стандартів (в разі відсутності стандартів – допомога і розробка процедур «з нуля»);

– Участь у розмові між клієнтом та замовником для забезпечення паралельного перекладу (російська, англійська, німецька, французька, іспанська, італійська тощо – будь-які мови за запитом клієнта);

– Здійснення доручення замовника щодо пошуку необхідної контактної інформації, бронювання квитків тощо;

– Використання сучасної системи інтерактивного голосового відповіді (IVR – interactive voice response) на будь-якій необхідній Вам мові;

– Забезпечення служби підтримки по Вашому проекту виділеною командою співробітників. Вашим клієнтам не доведеться чекати відповіді оператора – наших співробітників багато і вони завжди на зв’язку. В команді компанії у різних містах та країнах налічується 4000 співробітників.

Високий рівень підготовки менеджерів – 95% наших консультантів мають вищу освіту, всі в обов’язковому порядку пройшли інтенсивні комунікативні тренінги та майстер-класи, володіють навичками стресостійкості, навчені працювати з негативом та відмовами, володіють іноземними мовами і вміють привернути до себе симпатію співрозмовника. Для кожного нового проекту також проводиться додаткове навчання сертифікованими бізнес-тренерами компанії.

Повний контроль з Вашого боку за результатами проекту: записи всіх розмов, перегляд статистики по обробленим дзвінкам та онлайн-заявкам, прямий контакт з керівником – операційним менеджером по Вашому проекту.

З огляду на швидку динаміку розвитку сучасного бізнесу та зростання регіональних представництв компаній, інвестування у персонал адміністративних підрозділів підприємств є обов’язковим елементом у клієнторієнтованому підході до бізнесу. Саме для таких компаній Adelina Call Center пропонує послугу «Служба підтримки клієнтів», яка включає обслуговування Ваших клієнтів професійними консультантами і автоматичними системами обробки телефонних викликів і повідомлень електронної пошти, які адресовані Вашим клієнтам або отримані від них. Ми впевнені, що наша «Служба підтримки клієнтів» зможе стати дієвим інструментом оптимізації роботи Вашого власного персоналу, організувати єдину точку доступу в компанію, незалежно від розмірів бізнесу, і забезпечити швидкий контакт з відповідними співробітниками, тим самим використовувати кожне клієнтське звернення, як потенційну бізнес-можливість.

Читайте також “ВІРТУАЛЬНИЙ ОФІС

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

Top

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

×