ADELINACALLCENTER COPYRIGHT 2017. ALL RIGHTS RESERVED.

ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА

Власна диспетчерська служба необхідна для компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з прийомом заявок по телефону, серед яких в більшості:

На організацію власної диспетчерської служби потрібно чимало фінансових вкладень та часу: на навчання операторів та постійний контроль якості обслуговування, оренду приміщення для контактного центру, оплату телефонії, інтернету, техніки та програмного забезпечення, на виплату зарплати персоналу. Call Center Аделіна пропонує вам рішення, що дозволить залучити нових клієнтів, збереже лояльність старих і забезпечить незмінно високий рівень обслуговування – диспетчерську службу від колл-центру, яка при цьому здешевить весь процес мінімум удвічі.

Не має значення, велика у вас компанія чи ні.

Якщо ви тільки почали розвиток свого бізнесу, то для своєчасного та якісного реагування на дзвінки знадобиться складне і дороге обладнання, а також велика кількість персоналу. Аутсорсинг контакт-центру допоможе вам не тільки знизити витрати, але й надасть всю необхідну інформацію для повного аналізу сезонної та добової динаміки звернень. Що в свою чергу допоможе вибудовувати подальший бізнес більш ефективно.

Для великої компанії питання про оптимізацію бізнесу і освоєння нових ринків – це питання виживання серед конкурентів. Аутсорсинг колл-центру – це успішне вирішення поставлених завдань. Ви віддаєте нам частину своєї рутинної роботи й можете сконцентруватись на більш серйозних завданнях – своєму розвитку.

До кожного замовника – індивідуальний підхід.

Ми можемо надати як цілодобову підтримку 7/24/365 та супровід дзвінків ваших клієнтів, так і більш бюджетний варіант – обслуговування телефонних звернень в години, коли ваші фахівці не справляються з навантаженням. Іноді кількість дзвінків буває непередбачуваною, це особливо характерно для годин пік, святкових та вихідних днів, а також під час проведення промо-акцій й рекламних кампаній. Ми беремо так звані «переливи» та гарантуємо, що кожен, хто телефонує до вас, отримає вичерпну відповідь нашого фахівця вчасно.

Яким чином це працює?

Усі вхідні дзвінки надходять до наших кваліфікованих консультантів. Вони, використовуючи дані програм 1С і CRM-систем замовника (ми також можемо запропонувати вам допомогу у розробці СRM), обробляють 100% заявок і передають замовлення на подальше виконання – координують роботу співробітників компанії та клієнта (повідомляють час прибуття машини або адреси доставки товарів тощо).

Переваги послуги «Диспетчерська служба» Контакт Центру:

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

Top

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Вкажіть Ваше ім`я

Номер телефону для зв'язку

E-mail

Опишіть Ваш запит

×