ADELINA CALL CENTER COPYRIHGT 2004-2023. ALL RIGHTS RESERVED.

Анкетування та опитування (маркетингові дослідження)

Наявність необхідної інформації про стан маркетингового середовища має вирішальне значення для кожної компанії, яка планує досягнути успіху у своїй сфері діяльності. Адже дана інформація мінімізує ризик прийняття помилкових стратегічних рішень, тим самим збільшуючи шанси на досягнення фінансового успіху.

В рамках послуги «Анкетування та опитування» Adelina Call Center проводить кількісні та якісні маркетингові дослідження на базі технологій телефонного анкетування. Сучасний програмно-апаратний комплекс, що оснащений телекомунікаційними і програмними засобами, дозволяє обробляти понад 50 000 вихідних дзвінків на добу, що забезпечує швидку та якісну обробку даних.

Кваліфіковані досвідчені інтерв’юери, які пройшли спеціальну підготовку, опитуючи респондентів, фіксують відповіді у базі даних. Програмне забезпечення, яке використовується при проведенні опитувань, повністю контролює дотримання та набір заданих квот, а також обмежує можливість помилки при заповненні анкет, тому якість вихідних даних буде максимально високою.

Ми гарантуємо:

Фахівці Adelina Call Center обробляють і проводять аналіз зібраних даних, які надаються вам у вигляді звіту. Інформація в звіті знаходиться в доступному для використання та інтерпретації вигляді.

В результаті ви отримуєте:

Дивитись інші послуги call центр.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ




ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ




×