Наявність необхідної інформації про стан маркетингового середовища має вирішальне значення для кожної компанії, яка планує досягнути успіху у своїй сфері діяльності. Адже дана інформація мінімізує ризик прийняття помилкових стратегічних рішень, тим самим збільшуючи шанси на досягнення фінансового успіху.
В рамках послуги «Анкетування та опитування» Adelina Call Center проводить кількісні та якісні маркетингові дослідження на базі технологій телефонного анкетування. Сучасний програмно-апаратний комплекс, що оснащений телекомунікаційними і програмними засобами, дозволяє обробляти понад 50 000 вихідних дзвінків на добу, що забезпечує швидку та якісну обробку даних.
Кваліфіковані досвідчені інтерв’юери, які пройшли спеціальну підготовку, опитуючи респондентів, фіксують відповіді у базі даних. Програмне забезпечення, яке використовується при проведенні опитувань, повністю контролює дотримання та набір заданих квот, а також обмежує можливість помилки при заповненні анкет, тому якість вихідних даних буде максимально високою.
Ми гарантуємо:
професіоналізм та досвідченість наших телемаркетологів
автоматична онлайн звітність: інформація, яку вносить фахівець до бази даних, відразу відображається в електронному форматі та доступна до використання
високошвидкісне програмне забезпечення, зокрема авторські розробки нашого IT – департаменту, що дозволяє досягти найвищої якості і темпу проведення досліджень на ринку
надання детального звіту, а також записів всіх розмов з респондентами
Фахівці Adelina Call Center обробляють і проводять аналіз зібраних даних, які надаються вам у вигляді звіту. Інформація в звіті знаходиться в доступному для використання та інтерпретації вигляді.
В результаті ви отримуєте:
Дивитись інші послуги call центр.
ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ