• Перемога у конкурсі контактних центрів ContactCenterWorld – GOLD WINNER у номінації Best Contact Center Support Professional – HR серед країн Europe, Middle East & Africa та срібну нагороду у світовому фіналі в Лас-Вегасі отримує співробітник компанії Світлана Юрчук.
  • Adelina Call Center третій рік поспіль підтверджує абсолютне лідерство на ринку аутсорсингових контактних центрів України. Згідно з представленими ВАКЦ результатами дослідження галузі за 2014 рік компанія займає 18,6% загального обсягу ринку.

  • У 2013 році компанія також займає лідируючі позиції на ринку – дослідження відповідно до вищезгаданого дослідження.

  • Згідно рейтингу телефонного обслуговування інтернет-магазинів, компанії наших замовників займають лідерські позиції.
  • Відкриття представництва компанії у Мінську, Білорусь.
  • Запущена сторінка компанії в Instagram.